donderdag 21 maart 2013

Review nagellak L'oreal

Hi ! Dit is onze eerste beauty review :) Ik heb voor jullie een nagellakje van L'oreal getest. Het kleur is 404 Scarlet Vamp. Het potje op zich oogt ook heel mooi vind ik, het goud is echt super !


L'oreal Paris - Kruidvat - 5,99 euro


Het borsteltje is zeer handig want het namelijk even breed als je nagel dus heb je in een keer gans je nagel gelakt.


De nagellak droogt supersnel en het kleur vind ik echt super, het is donkerrood (op de foto misschien niet zo duidelijk).


Ik raad deze nagellak dus zeker aan om te kopen, hij is misschien een beetje duur, maar het is wel een zeer goed product ! :)

Love, Maxi

1 opmerking:

  1. Wat raar, maar wel leuk !!!
    Ik heb een vraagje, kunnen we samenwerken???? dit is mijn e-mail adres !!!
    infinitywillneverstop@gmail.com
    thx en I love you !!! Echt de max jullie blog ! WAs ik maar zo goed daarin !!!! :) Neem ook eens een kijkje op mijn blog : http://infinitywillneverstop.blogspot.be/

    xoxo, ∞ hihi

    ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

    BeantwoordenVerwijderen